„Před třemi lety jsme se pustili do náročné práce s jasným cílem: vyvést Českou republiku z krize a z důsledků nezodpovědného vládnutí Andreje Babiše. Bezpečnostní, energetickou a ekonomickou krizi, které přišly později, jsme si v prosinci 2021 neuměli ani představit. Navzdory tomu všemu se nám ale podařilo zásadně stabilizovat veřejné finance, posílit energetickou bezpečnost, významně posílit obranu, zrychlit investice do infrastruktury, modernizovat vzdělávání a vrátit naší zemi respekt v zahraničí. To všechno je ve prospěch našich občanů a firem. Spolu děláme, co je třeba,“ řekl Petr Fiala, předseda ODS.
„V kampani ‚Spolu děláme, co je třeba‘ chceme lidem ukázat, že naše vláda je pevně odhodlaná chránit budoucnost Česka a přinášet odpovědná řešení. Ve spolupráci napříč vládní koalicí jsme podnikli kroky, které rodinám zjednoduší návrat na pracovní trh, reformují sociální systém a zajišťují spravedlivé důchody pro současné i budoucí generace. Jsme připraveni na všech úrovních — od měst až po menší obce — představit lidem kroky, které jsme pro Českou republiku vykonali a které budeme dále prosazovat,“ uvedl Marek Výborný, předseda KDU-ČSL.
„Kampaň ‚Spolu děláme, co je třeba‘ ukazuje, že se nám jako vládní koalici podařilo vrátit Česku respekt na mezinárodní scéně a ukotvit ho pevně na straně demokracie a stability. Stojíme za našimi spojenci, ať už jde o podporu Ukrajiny proti ruské agresi nebo o vyjádření solidarity s Izraelem. Na evropské půdě jsme prosadili klíčové změny, mezi nimi třeba zmírnění dopadů EURO 7, které mají významně pozitivní dopad na občany České republiky i firmy v automobilovém průmyslu. Je to odpovědný přístup, který budeme lidem prezentovat po celé republice,“ komentovala Markéta Pekarová Adamová, předsedkyně TOP 09.
Koalice by do prosince měla oslovit až deset milionů lidí. Proto v následujících týdnech aktivizuje sociální sítě, billboardy na hlavních tazích i ve městech a v ulicích během kontaktní kampaně i poslance, senátory nebo mládežnické organizace, kteří osobně pomohou s distribucí téměř čtyř milionů novin do poštovních schránek. Kampaň „Spolu děláme, co je třeba“ se tak řadí mezi největší během volebního období.